Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 14.00
Regulamin
§ 1 Postanowienia wstępne
Sklep internetowy dk-stal.pl dostępny pod adresem www.dk-stal.pl prowadzony jest przez Dominika Knopa, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą DK-STAL Dominik Knop z siedzibą w Paproci, ul. Łamana 34, NIP: 788-185-10-48, REGON: 386853427.
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu. Określa on zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz tryb zawierania Umów Sprzedaży na odległość.
§ 2 Definicje
Konsument – osoba fizyczna zawierająca umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest bezpośrednio związany z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą DK-STAL Dominik Knop.
Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Przedsiębiorca – podmiot prowadzący działalność gospodarczą, korzystający ze Sklepu.
Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.dk-stal.pl.
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość.
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży.
Konto – konto klienta w Sklepie, zawierające jego dane i historię zamówień.
Formularz rejestracji – formularz umożliwiający utworzenie Konta.
Numer rachunku bankowego: PL19 1090 1388 0000 0001 4679 8222
Godziny kontaktu: 8:00–18:00
§ 4 Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu potrzebne są:
Urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową (np. Google Chrome).
Aktywne konto e-mail.
Obsługa plików cookies.
§ 5 Informacje ogólne
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą lub działaniem osób trzecich.
Przeglądanie asortymentu nie wymaga założenia Konta, natomiast składanie Zamówień wymaga podania danych niezbędnych do realizacji Zamówienia.
Ceny w Sklepie podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.
Klient jest informowany o całkowitej cenie, w tym o kosztach dostawy, przed złożeniem Zamówienia.
§ 6 Zakładanie Konta
Aby założyć Konto, należy wypełnić Formularz rejestracji, podając:
nazwę,
e-mail,
firmę,
adres,
miasto, województwo, kod pocztowy, kraj.
Założenie Konta jest darmowe.
Konto można usunąć, wysyłając żądanie do Sprzedawcy na podany adres e-mail.
§ 7 Zasady składania Zamówień
Klient składa Zamówienie, wybierając Produkty, wypełniając Formularz zamówienia, a następnie potwierdzając zakup przyciskiem „Zamawiam i płacę”.
Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie e-mail.
§ 8 Dostawa i płatności
Metody dostawy:
Przesyłka kurierska (w tym pobraniowa).
Paczkomat.
Odbiór osobisty pod adresem: Łamana 34, 64-300 Paproć.
Metody płatności:
Przelew na rachunek bankowy.
Płatności online (Przelewy24, PayU).
Karty płatnicze (Visa, Mastercard, Maestro).
Gotówka przy odbiorze osobistym.
Płatność za pobraniem.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie Sklepu.
Czas wysyłki do 3 dni.
§ 9 Wykonanie Umowy Sprzedaży
W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem odbioru jest najdłuższy podany termin.
Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski, chyba że Sprzedawca indywidualnie uzgodni z Klientem dostawę na inny obszar.
Sprzedawca dostarcza Produkt za pośrednictwem wybranego przez Klienta przewoźnika.
§ 10 Prawo odstąpienia od umowy
Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
a) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,
b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mailem).
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
§ 11 Reklamacje i gwarancja
Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie cywilnym.
Reklamacja powinna zostać zgłoszona pisemnie na adres: Łamana 34, 64-300 Paproć, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@dk-stal.pl.
Zaleca się podanie w reklamacji następujących danych:
a) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,
b) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży,
c) danych kontaktowych składającego reklamację.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej złożenia.
§ 12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl).
Konsument ma możliwość skorzystania z mediacji lub sądu polubownego w celu rozwiązania sporu ze Sprzedawcą.
§ 13 Postanowienia końcowe
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn, takich jak:
a) zmiany przepisów prawa,
b) zmiany sposobów płatności i dostaw.
W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter), zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.